gezdostum Photos & Videos

1 day ago

143

Bir başkadır Eylül.. Beşinci mevsim de diyorum ben. Yaylalarda hafiften sessizlik ve sonbaharın belirtileri.. Tabi kış için odun hazırlıklarıda başlıyor yavaştan. Ama ne yapıyoruz ağaçlara zarar vermiyoruz. Onları kesmiyoruz. Kırılan kurumuş dalları kozalaklarından ayırıp alıyoruz. Hem bi yangın anında yangının hızlı ilerlemesini önlemiş oluyor hem kışın tutuşturmalık kırıntımız da çıkmış oluyor.. . . . . . #nature #nature_lovers #dağ #peaks #camping #advanturetime #doğadakiinsan #naturelovers #gezginler #travelphotography #bushcraftturkiye #bushcrafter #bushcraft #outdoorlife #travel #instatravel #knife #traveling #advanture #campinglife #outdoor #mountainlife #doğa #dunyanotlari #gezdostum #mountain #kamp #kampingturkiye #campingcollective #camp

8010
1 day ago

' Çok seviyorum bu fotoğrafı. Rastgele çekilen, dur bi poz veriyim denilen bir an bu. Fotojenik değilim ama ille güzel bir manzara varsa orda bir kaç kare fotoğrafım olmalı takıntım var. Bu yüzden benimle gezenlere fotoğraf konusunda işkence çektirdiğim doğrudur. Hmmm... Şimdi bu satırları yazarken aklıma geldi, belki de bu yüzden yalnızım 🙄🤔🙈 ____________ Tokat / Almus 2019

1114
2 days ago

Huzurlu devam etmek istiyorum. Huzurlu dediysem de her şeyin mükemmel olduğu, sorun ve sıkıntının olmadığı bir hayattan bahsetmiyorum. Korkusuzca, zerre tedirginlik barındırmadan sırtımı yaslayabildiğim insanların olduğu, kimin daha çok çabaladığının bir öneminin olmadığı, mantık ve duygunun harmanlandığı, anlaşıldığım ve anladığım sade ve iyi niyetli bir hayat istiyorum. Mutluluk umrumda olmadı “hiç”.. Ben iyi kalpliliği, menfaatsizliği arıyorum. Karşılıklı güven ve samimi niyeti. ________________ #freedom #gez #gör #vsco #gezilecekyerler #gezelimgörelim #gezdostum #geziyoruz #gezirehberi #sırtçantası #travellers #travelstagram #travelphoto #travelingtheworld #travel #travelblogger #naturephotography #nature_lovers #ege #gezgin #gezginkadinlar #gezginstagram #gezginkız #gezginler_kulubu #travelphotographer #travelawesome #traveltheworld #vsco #vscocam #autumn

1335

Sırt çantası ile şehir şehir, sokak sokak dolaşmak. Şehirlerin tarihi yerlerini gezmek, görmek. Farklı insanları, farklı kültürleri, farklı yapıları görmek, keşfetmek. Alışılmışın dışına çıkmak, zoru kolaylaştırmak. Olmaz, yapılamaz dediklerimizi oldurmak, yapmak ve daha nice sayamayacağım güzellikleri gerçekleştirmek. Yolculuktayken, bir yerleri gezip görüyorken, başka bir yolculuğun, başka bir rotanın hayalini kurmak! diyeceklerim bu kadar :) Her yere adım atana kadar durmak yok, keşfetmeye devam! 🖐☺ . . . . #batumi #gezenlerden #gezilecekyerler #manzara #interrailturkiye #interrail #europensquare #gürcistan #history #building #gezelimgörelim #geziyoruz #gezi #instagram #instagood #geziyoruz #seyahat #yolacikin #gezdostum #gezginler #gezgin #photooftheday #batum #yolaçıkyolaçık #discoveryplanet #yeterkigez #gezgelsen

4184
2 days ago

Değişiklik olsun, bu sefer de adam paylaşayım 😎 Bu adamla yıllarca beraber sahneye çıktık, o hala çıkıyor gerçi 😄 Bas gitar dinlemeye gitmek için @govelordek ‘i takip edin. Bi de fotoğraflarınızı günbatımında çekilmiş gibi editlemenin yolunu anlattığım video YouTube kanalımda yayında!! Gidin izleyin ✌🏼

2547

♠️

1.6k14

🧭 Afkule Manastırı

511

Tirilye Mudanya'ya 20 dakika mesafede ufak bir eski Rum yerleşim yeri. Zeytinyağı ve ürünlerinin satıldığı dükkanlar oldukça fazla sayıda burada. Doğal ürünlerle beslenip doğal yaşıyor aslında burasının halkı. Sokaklarından içeri girdikçe sizi tarihi kiliseler ve yapılar karşılıyor. Tepeye çıktıkça manzara daha da güzelleşiyor. Evleri süslü, yolları dolambaçlı ve bir o kadar da şahane plajları. Balıkçılık da almış başını gitmiş tabi buralarda. Şarapçılık ve zeytincilik de Osmanlı'dan beri geçim kaynağı olmuş Tirilyede. Bir diğer ismi Zeytinbağı olan bu şirin memlekete ulaşmak için İdo ve Budo seferleriyle önce Mudanya'ya gelmeniz ardından otobüs kullanmanız gerek. Tirilye'ye gezmeniz için yarım gün dahi yeter. #tirilye #mudanya #blogger #travel #gezdostum

790
3 days ago

Once upon a time in isle of dogs

946
3 months ago

Doğa, temiz hava , spor 🤞🏼🌲 Yer ve zaman fark etmeksizin 💪🏼🤙🏼🤸🏾‍♀️ Güçlü kalmak senin elinde 🤜🏼 . . 🌲🍃. . . . . . . . . . . . . . . . . . 🌲🏔 🗺⛰ - . . . . . . . . . . . . . . . . 🌲🌲🏔 🍃 . . . . . . . . . . . . . . . . . #dogadakiinsan #doğadakal #nature #mountains #freediver #freedom #bizevdeyokuz #kamp #gençgezginler #yeterkigez #interrailturkiye #camping #camprail #gezginler #yolaçıkyolaçık #gezdostum #kampturkiye #mountainriver #gezgör #dogayadair #gezirehberi #çamlıhemşin #doğakadını #dogakadraj #çat #gitoyaylası #fırtınavadisi #gallerdüzü #salyaylası #doğadaspor

1223

Doğayla iç içe 😜 Doğa , spor , temiz hava ve beni izlemeye doyamayan canım inek 😁 🤞🏼💪🏼🌲🐄 🌲🍃. . . . . . . . . . . . . . . . . . 🌲🏔 🗺⛰ - . . . . . . . . . . . . . . . . 🌲🌲🏔 🍃 . . . . . . . . . . . . . . . . . #dogadakiinsan #doğadakal #nature #mountains #freediver #freedom #bizevdeyokuz #kamp #gençgezginler #yeterkigez #interrailturkiye #camping #camprail #gezginler #yolaçıkyolaçık #gezdostum #kampturkiye #mountainriver #gezelimgörelim #gezgör #dogayadair #gezirehberi #çamlıhemşin #doğakadını #dogakadraj #çat #gitoyaylası #fırtınavadisi #gallerdüzü #salyaylası

1413
10 months ago

Heeeeyyyyoooooooo 🤙🏽🐻 - Long roads.🛤 -Go🤟🏽 -Run 🏃🏽‍♀️ -Rest🌲 -Find yourself. 🗺⛰ - . . . . . . . . . . . . . . . . 🌲🏔 🗺⛰ - . . . . . . . . . . . . . . . . 🌲🌲🏔 🍃 . . . . . . . . . . . . . . . . . #dogadakiinsan #doğadakal #nature #mountains #freediver #freedom #bizevdeyokuz #kamp #gençgezginler #yeterkigez #interrailturkiye #camping #camprail #gezginler #yolaçıkyolaçık #gezdostum #kampturkiye #mountainriver #gezelimgörelim #gezgör #dogayadair #gezirehberi #çamlıhemşin #doğakadını #dogakadraj #çat #gitoyaylası #fırtınavadisi #freedom #salyaylası